loading...
دانلود عرفان
اخبار
با سلام این وب با تمام سایت ها تبادل لینک و بنر میکند.

برای تبادل بنر از طریق تماس با ما کد بنر و آدرس سایت را بدهید سپس ما بنر شما را قرار میدهیم و بعد شما باید بنر ما را قرار دهید .


برای تبادل لینک ابتدا ما را با نام دانلود عرفان http://erfan-ab.ir لینک کنید سپس در قسمت لینک دوستان ارسال لینک را پیدا کنید و از آن طریق لینک خود را برای ما بفرستید

پیج رنک ما این خواهد شد
با سلام در آپدیت بعدی گوگل پیج رنک ما این خواهد شد

erfan بازدید : 334 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
ایران اکونومیست: مدیر مركز مدیریت راه‌ها با بیان اینكه تصاویر اغلب جاده‌های اصلی در مانیتورینگ این مركز به صورت زنده دریافت می‌شود، گفت: ‌هزینه راه‌اندازی یك دوربین نظارت تصویری در جاده‌های كشور 70 تا 75 میلیون تومان و هزینه پهنای باند حدود 600 تا 650 هزار تومان به ازای هر نقطه است.

مسعود طبیبی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینكه نظارت بر محور‌های مواصلاتی كشور به صورت زنده و آنلاین صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تصاویر زنده از جاده‌های اصلی كشور در مانیتورینگ مركز مدیریت راه‌ها به صورت مستقیم نمایش داده می‌شود و این تصاویر زنده از طریق مركز مدیریت راه‌ها برای استان‌ها نیز ارسال می‌شود.
وی با بیان اینكه ‌تصاویر آنلاین مانیتورینگ ‌به دو طریق به این مركز ارسال می‌شود، تصریح كرد: ‌در مدل اول دوربین روی پایه vms نصب می‌شود كه در این روش دید بسیار مطلوب و وسعت‌ آن گسترده است و حدود 15 الی 20 كیلومتر مسیر جاده را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها با بیان اینكه جا‌نمایی این دوربین‌ها توسط كارشناسان مركز ‌در جاده‌ها انجام شده است، خاطر نشان كرد: این دوربین‌ها قابلیت زوم (بزرگنمایی) بسیار قوی دارند؛ كارشناسان مركز با دریافت اطلاعات جاده‌ها و ترافیك محورها وضعیت ترافیك را به پلیس راه و ادارات كل راه و ترابری گزارش می‌دهند.
طبیبی ادامه داد: در حال حاضر حدود 70 دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان تهران نصب شده است و در سطح محور‌های مواصلاتی استان‌ها نیز حدود 130 تصویر از جاده‌های اصلی ‌دریافت می‌شود.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینكه لازم است تعداد 160 دوربین دیگر در جاده‌های كشور نصب شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری رایزنی‌های زیادی با شركت مخابرات ایران انجام شده است تا شركت ارتباطات سیار اجازه نصب دوربین‌های تصویری مركز را ‌روی دكل‌های خود صادر كند اما تا‌كنون این مجوز صادر نشده ‌و افزایش‌ ظرفیت انجام نشده است.
طبیبی با بیان اینكه هم‌اكنون در سطح نقاط مختلف جاده‌های كشور جریان ترافیك در دسترس مركز مدیریت راه‌ها است، گفت: هزینه نصب این دوربین‌ها با در نظر گرفتن زیرساخت، ‌احتساب دكل‌ها و اجاره ظرفیت از مخابرات، برای هر دوربین و نقطه 16 تا 20میلیون تومان خواهد بود.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در استان‌هایی كه مناقصه نصب این دوربین‌‌ها برگزار شده است، با توجه به اینكه خرید دو سال انجام شد و با احتساب دو سال خدمات و نیروی انسانی مستقر، هزینه به ازای هر نقطه 55 میلیون تومان بدون احتساب زیرساخت خواهد بود.
طبیبی اضافه كرد: در كل می‌توان گفت هزینه راه‌اندازی یك دوربین در جاده‌های كشور 70 تا 75 میلیون تومان و هزینه پهنای باند حدود 600 تا 650 هزار تومان به ازای هر نقطه خواهد بود.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها خاطر نشان كرد: حركت جریان ترافیك، میزان تردد، سرعت تردد، وضعیت ترافیك، گره‌های ترافیكی و بروز مشكلات احتمالی در جاده‌ها نظیر تصادف، در مانیتور مركز مدیریت راه‌ها به صورت آنلاین قابل دسترسی است.
وی با بیان اینكه از شبكه اینترانت برای برقراری ارتباط زنده تصویری بین استان‌ها و مركز مدیریت راه‌ها استفاده شده است، گفت: ‌در برخی استان‌ها شركت مخابرات به دلیل عدم صرفه اقتصادی ارایه اینترانت، اقدام به ارائه اینترنت می‌كند كه این امر هزینه ما را افزایش می‌دهد.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها خاطر نشان كرد: به دلیل اینكه هزینه نصب، دریافت اطلاعات و نگهداری دوربین‌های نظارت تصویری زیاد است، لازم نیست در هر نقطه از جاده‌ها این دوربین‌ها نصب ‌و عارضه جاده شناسایی شود بلكه می‌توان از روی خواص جاده به عارضه جاده پی ‌برد.
طبیبی با بیان اینكه در محور كرج - چالوس پنج دوربین نظارت تصویری نصب شده است، یادآور شد: این دوربین‌ها در مناطق بیلقان، پیچ آدران، گچ سر، تونل شماره 7 و سه راهی مرزن‌آباد نصب هستند و دید مطلوبی را از تردد خودروها در این محور ارائه می‌دهند.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها با بیان اینكه در جاده هراز نیز دوربین نظارت تصویری در منطقه امامزاده هاشم نصب شده است، یادآور شد: راه‌های منتهی به شمال كشور یكی از گلوگاه‌های اصلی است بنابراین باید نظارت كاملی بر كنترل ترافیك این محورها صورت گیرد.
طبیبی تصریح كرد: در راستای نظارت بهتر بر جاده‌ها و ترافیك آنها همچنین سیستم دوربین‌های سیار نیز در جاده‌ها مستقر هستند و در شرایط و موقعیت‌های مختلف، اطلاعات را ارسال می‌كنند؛ این دوربین‌های نظارتی روی خودروهایی شبیه خودرو‌های راهداری نصب می‌شود.
مدیر مركز مدیریت راه‌ها در مورد نصب دكل‌ها‌ برای قرار دادن دوربین‌های شناسگر و نظارتی در جاده‌ها اظهار داشت: ‌نصب دكل‌ها در برخی استان‌ها در حال انجام است؛ در استا‌ن‌های خراسان و گلستان دكل‌ها جانمایی و دوربین‌ها روی آن نصب شده است در استان تهران نیز دوربین‌ها در حال نصب است.
طبیبی خاطر نشان كرد: این دوربین‌ها با سرمایه‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ا‌ی تهیه می‌شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدواریم در این وب لحظات خوشی را به سر ببرید . برای پشتیبانی از ما حتما نظر بدهید و به شاپ ما هم سر بزنید . عرفان عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 615
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,486
  • بازدید ماه : 2,486
  • بازدید سال : 72,959
  • بازدید کلی : 862,830
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک