loading...
دانلود عرفان
اخبار
با سلام این وب با تمام سایت ها تبادل لینک و بنر میکند.

برای تبادل بنر از طریق تماس با ما کد بنر و آدرس سایت را بدهید سپس ما بنر شما را قرار میدهیم و بعد شما باید بنر ما را قرار دهید .


برای تبادل لینک ابتدا ما را با نام دانلود عرفان http://erfan-ab.ir لینک کنید سپس در قسمت لینک دوستان ارسال لینک را پیدا کنید و از آن طریق لینک خود را برای ما بفرستید

پیج رنک ما این خواهد شد
با سلام در آپدیت بعدی گوگل پیج رنک ما این خواهد شد

erfan بازدید : 397 سه شنبه 12 مهر 1390 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/3078.jpg
در این ارسال برای شما کاربران عزیز بازی زیبای کم حجم کامپیوتری گلف سه بعدی را برای دانلود آماده کرده ایم. Minigolf Mania شما در این بازی یک بازی گلف سه بعدی را خواهید داشت که می توانید لحظاتی را با این بازی به سر ببرید. بسیار جالب و سرگرم کننده می باشد و نسبت به حجم پایین دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

1- بازی را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- بازی را اجرا کنید.
 
erfan بازدید : 765 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (0)




نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار: September 27 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم...منتظر نظرات شما عزیزان در خصوص دو رقیب جدی  Pro Evolution Soccer 2012 و 12 FIFA 2012 هستیم...

دانلود رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....


erfan بازدید : 385 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (0)


نام بازی: FIFA 12
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
نسخه ی تست شده و تازه منتشر شده ی FIFA 12 را به همراه کرک نهایی برای کاربران میهن دانلود آماده شده است.بار دیگر شاهد عنوانی دیگر از کمپانی Electronic Arts هستیم.این بازی در تاریخ 27 سپتامبر سال 2011 میلادی توسط Electronic Arts منتشر و توسط استودیوی بازی سازی EA Canada ساخته شد.همان طور که در جریان هستید بازی فیفا ۱۲ نوزدهمین سری از بازی‌هایی است که تحت عنوان فیفا توسط الکترونیک آرتز منتشر میشود.درست در نمایشگاه E3 سال جاری بود که منتقدان شاهد یک رویای قدیمی و در حال جریان ، یک رقابت تنگاتنگ بودند/رقابتی بین عنوان PES 2012 , FIFA 12 ! رقابتی بسیار سخت و نفس گیر ! سایت میهن دانلود این دو بازی را به صورت همزمان و کاملا رایگان در اختیار کاربران خویش قرار داد تا کاربران خویش حق انتخاب داشته باشند.در سنوات قبل شاهد برتری های فیفا نسبت به بازی "فوتبال حرفه ای " بودیم.قضاوت این شماره را بر عهده ی شما گیمر محترم می گذاریم. بازی فیفا،( FIFA یا FIFA Football یا FIFA Soccer یا FIFA Game)، یک بازی ویدیدیی شبیه ساز فوتبال از شرکت الکترونیک آرتز تحت لیبل EA Sports است که هر ساله از سال ۱۹۹۳ منتشر می‌شود.در بازی فیفا 12 شاهد تغیرات بسیاری نسبت به نسخه های قبل هستیم : بهبود موتور ضربه و فیزیک ، اجرای قوانین دقیق فوتبال منطبق بر دنیای واقعی ،توپ طبیعی تر ، هوش مصنوعی فوق العاده ،سیستم تاکتیکی بر اساس دفاع از رویکرد  بازی ،تغییربر روی  تاکتیک های دفاعی ، آن هم بر اساس نیاز به توسعه عملیات های تاکتیکی همه آن چیزی هست که در این بازی میبینیم.
erfan بازدید : 935 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (2)
دانلود رایگان بازی درایور : سان‌فرانسیسکو Driver San Francisco

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نسخه تست شده همراه با کرک SKIDROW + راهنمای نصب بازی


نام بازی: Driver San Francisco
پلتفورم : pc
ژانر: Racing (Cars) / Simulator / 3D
سال انتشار:September , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Reflections
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


Driver San Francisco عنوانی جدید از کمپانی غول پیکر یوبی سافت هست.عنوانی که مدت ها گیمر ها را چشم به راه انتشار آن کرد.بازی توسط کمپانی Ubisoft  منتشر و توسط استودیوی Ubisoft Reflections ساخته و حمایت شد.بازی درایور: سان‌فرانسیسکو یک بازی به سبک بازی رانندگی هست و ژانر آن یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ژانر های در عرصه بازی های رایانه ای است.در نمایشگاه E3 سال 2010 میلادی بود که بازی به نمایش عموم در آمد و درست بعد از همین ماجرا بود نقد های بسیاری بر این بازی شد.این بازی برای بستر های Mac OS X Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii و سیستم OnLive منتشر شده است.مفتخریم تا اینبازی را درست در روز انتشار آن به صورت رایگان و کاملا تست شده همراه با کرک سالم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این بازی چند ماه بعد از اتفاقات نسخه ی قبلی بازی Driv3r، روی خواهد داد و به جان سالم به در بردن John Tanner وCharles Jericho از حادثه ی استانبول مربوط خواهد شد. پیش نمایش بازی Jericho را در حال فرار از پلیس San Francisco در کامیون ربوده شدی پلیس نشان میدهد که پس از تصادف شاخ به شاخ با Tanner منجر به منهدم شدن در پل Golden Gate می شود. بعد از این حادثه Tanner در حالت کما به بیمارستان برده شده و بازی با رویاهای Tanner در کما آغاز می شود. چگونگی بازی ((Gameplay روند بازی همان روند سری‌های قبلی است که Tanner ماموریت‌های متنوع را در سطح شهر San Francisco به عهده خواهد داشت.و در نهایت باید این نکته را عرض کنم که بازی Driver San Francisco در همایش ای 3 سال 2010 میلادی برنده بهترین بازی رانندگی را از Ripten  دریافت کرد.جایزه بهترین کنترل نیز از سوی Kotaku  به این بازی اعطا شده است.

دانلود بازی Driver San Francisco به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
erfan بازدید : 379 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود بازی  جدید Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters

نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
امیدواریم در این وب لحظات خوشی را به سر ببرید . برای پشتیبانی از ما حتما نظر بدهید و به شاپ ما هم سر بزنید . عرفان عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 615
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 6,831
  • بازدید سال : 51,107
  • بازدید کلی : 840,978
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک